Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2019 рік

Версія для друкуВерсія для друку
Дата: 
03.02.2020
Номер: 
29

 

РЕШЕТИЛІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

03.02.2020

м. Решетилівка

                         № 29

 

Про підсумки  роботи зі зверненнями  громадян  за 2019 рік

 

 

Протягом 2019 року робота зі зверненнями громадян в районі проводилася  на  виконання  вимог  Закону  України  „Про  звернення громадян” та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого  самоврядування”.

За 2019 рік  керівництвом  райдержадміністрації  проведено 54 особистих прийоми, під час яких надійшло 95 звернень  та  32  виїзних  прийомів, під час яких прийнято 59 громадян та розглянуто 59 питань.

За звітний період до райдержадміністрації надійшло 37 письмових звернень  (в минулому році - 47), у яких громадяни району порушили 37 питань,  найбільш  актуальні  з  них:  соціальний  захист – 6 (8 в минулому році);  діяльність  місцевих  органів  виконавчої  влади – 2  (2 в  минулому році);  аграрної  політики  і  земельних  відносин – 6 ( 3  в  минулому  році);  екологія  та  природні  ресурси –3 (3 в минулому році);   житлова  політика – 1 (3  в минулому році); освіта, наукова, науково-технічна,  інноваційна  діяльність та  інтелектуальна  власність – 7 ( 1  в минулому році); комунального господарства – 1 (1 в минулому році); діяльність органів місцевого самоврядування – 2;  будівництва – 5;  інші  – 4.

Надійшло  17  колективних  звернень,   відсутні  повторні  звернення.  З обласної  державної  адміністрації  надійшло  6  звернень  (15  в минулому році),  КБУ „Обласний  контактний  центр”  Полтавської  обласної  ради  155 звернень   (100  в  минулому  році).

З усіх звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації за           2019 рік  – 94,3%  становлять  заяви;  скарги   і  пропозиції – 5,7%.

За  2019  рік  отримано звернень:  від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи –7 звернення;  від  учасників  антитерористичної  операції  на  Сході  України – 12 звернень; від членів багатодітних сімей – 3 звернення; від ветеранів праці –8 звернень;  від учасників бойових дій – 1;  від учасників ліквідації аварії на ЧАЕС – 1 звернення; від  дітей  війни – 3 звернення.

З розрахунку на 1 тис. населення найбільше надійшло звернень до райдержадміністрації    від     жителів   Решетилівської    міської   ради    (3,6%), 

 

Покровської (2,5%), Демидівської та Шевченківської (0,4%),  Новомихайлівської, Лиманської Другої, Лобачівської, Пащенківської, Піщанської,  Федіївської (0,3%),  Шилівської,  Малобакайської,  Сухорабівської,  М’якеньківської  (0,2%).

Не надійшло  звернень від жителів Лиманської  Першої, Калениківської сільських  рад.

20 звернень  від  загальної  кількості  вирішено позитивно, на 112 звернень  заявникам  надано  аргументовані  роз’яснення.

У районі актуальними питаннями є питання соціального захисту - продовжують  звертатися  з  проханням  про  надання  матеріальної  допомоги та  перерахунку субсидій, соціальних допомог, виплати допомоги внутрішньо переміщеним  особам  (59 звернень).

Враховуючи  викладене,  з  метою  забезпечення  неухильного дотримання  положень  Конституції  України,  Закону  України  „Про  звернення  громадян” (зі  змінами), реалізації положень вищезазначеного Указу:

1. Керівникам управлінь, відділів, секторів райдержадміністрації та рекомендувати  секретарю  міської  ради,  сільським  головам:

продовжити роботу щодо забезпечення додержання вимог Указу Президента  України  від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення  до  органів  державної  влади  та  органів місцевого самоврядування”;

підвищити  ефективність роботи  зі  зверненнями громадян, зокрема щодо:

функціонування „гарячих” ліній, телефонів довіри, постійно діючих прямих телефонних ліній, проведення широкої роз’яснювальної роботи з питань  реалізації  громадянами  права  на  звернення  та  особистий  прийом;

забезпечення  організації  та  проведення  особистих  і  виїзних  прийомів громадян  за  місцем  їх  роботи  та  проживання;

вжити  заходів  з  усунення  недоліків  і  причин, які породжують повторні  та  колективні  звернення  громадян  до  органів  влади  вищого  рівня.

2. Секретарю Решетилівської міської ради Дядюнова О.А.), Покровському (Бабир В.І.), Новомихайлівському (Лісконіг О.М.), Шевченківському (Підгора Н.М.), Піщанському (Гилюн В.О.), Лиманської Другої (Глазкова О.П.) сільським головам звернути увагу щодо всебічного розгляду звернень громадян з питань, які належать до компетенції органів місцевого самоврядування та з якими звертаються громадяни до органів влади вищого рівня.

3. Головному спеціалісту відділу ведення Державного реєстру виборців  апарату райдержадміністрації (Спільний О.В.) надіслати довідку „Про стан  роботи  із  зверненнями  громадян,  що  надійшли  до райдержадміністрації за 2019 рік”  управлінням,  відділам,  секторам  райдержадміністрації,  виконкомам  міської, сільських рад для відповідного реагування. Забезпечити висвітлення  змісту  розпорядження  та  довідки  в  засобах  масової  інформації.

4. Керівникам управлінь, відділів, секторів райдержадміністрації, секретарю міської ради та сільським  головам про проведену роботу інформувати  райдержадміністрацію  до  01.07.2020  року.

5.   Контроль за  виконанням  розпорядження покласти на керівника апарату  райдержадміністрації Лисенка М.В.

 

 

 

Виконувач

обов’язків  голови                                                                           А.КОЛЕСНІЧЕНКО

 

Наверх ↑