Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2019 року

Версія для друкуВерсія для друку
Дата: 
02.08.2019
Номер: 
120

                                                                      

 

 

 

РЕШЕТИЛІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

                                                                                       РОЗПОРЯДЖЕННЯ

ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

 

02.08.2019                                                                                                        № 120   

                                      

Про підсумки  роботи зі зверненнями  громадян        за перше  півріччя  2019 року

 

 

 

 

 

 

Протягом  першого  півріччя  2019  року  робота  зі зверненнями  громадян  в  районі  проводилася  на  виконання  вимог  Закону  України  „Про звернення  громадян”  та   Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого  самоврядування”.

За перше півріччя 2019 року керівництвом райдержадміністрації проведено 60 (у І півріччі 2018 р. - 51) особистих прийомів, під час яких надійшло  60  звернень  (51  за  відповідний  період  минулого року)  та  21 ( у 2018 році - 32)  виїзних прийомів, під час яких прийнято 35  громадян та розглянуто  35   питань  (32  громадян  в  минулому  році).

За звітний період до райдержадміністрації  надійшло 14 письмових звернень   (в минулому  році - 32), у яких громадяни району порушили 14 питань,  найбільш  актуальні  з  них:

соціальний захист – 2 (8 в  минулому  році);

діяльність  місцевих  органів  виконавчої  влади – 1 (2 в минулому році);

аграрної  політики  і  земельних  відносин – 1 ( 3 в минулому році);

екологія  та  природні  ресурси –1 (3 в минулому році);

житлова  політика – 1 (3  в минулому році);

освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність – 2 ( 1  в минулому році);

комунального господарства – 1 (1 в минулому році);

діяльність органів місцевого самоврядування – 2;

будівництва –1;

інші – 2.

Надійшло  7  колективних  звернень (в минулому році 7 ), відсутні повторні  звернення  (4 в минулому році).  З  обласної  державної  адміністрації надійшло  2  звернення (12 в минулому році), КБУ „Обласний  контактний центр”  Полтавської  обласної  ради  45  звернень  ( 23 в минулому році).

З  усіх звернень  громадян,  що  надійшли  до  райдержадміністрації   за  перше  півріччя  2019  року – 91,7 %  становлять  заяви;  скарги   і  пропозиції – 8,3%.                                       

За перше  півріччя  2019 року  від  інвалідів  І, ІІ, ІІІ групи – 4 звернення;  від  учасників  антитерористичної  операції  на  Сході України – 11 звернень, від  членів  багатодітних  сімей – 2  звернення, від ветеранів праці – 3 звернення,  від учасників бойових дій – 1,  від учасників ліквідації аварії на ЧАЕС – 1  звернення,  від  дітей  війни – 1.

З розрахунку на 1 тисячу населення  найбільше  надійшло  звернень до райдержадміністрації від жителів Решетилівської міської ради (4,9%),  Покровської (2,5%), Демидівської та Шевченківської (0,4%),  Новомихайлівської, Лиманської Другої, Піщанської (0,2%), Шилівської, Малобакайської, Лобачівської, Пащенківської, Сухорабівської, М’якеньківської,  Федіївської  (0,1%)  сільських  рад.

12  звернень  від  загальної кількості вирішено позитивно, на 62 звернення  заявникам  надано  аргументовані  роз’яснення.

У районі актуальними  питаннями  є  питання  соціального  захисту - продовжують  звертатися  з  проханням  про  надання  матеріальної  допомоги та перерахунку субсидій, соціальних допомог, виплата допомоги внутрішньо переміщеним  особам   (37 звернень).

З  метою  забезпечення  виконання  пункту  3  Указу  Президента  України та сприяння громадянам у вирішенні питань за місцем проживання у райдержадміністрації розпорядженням голови від 06.02.2019 №19 створено постійно  діючу   комісію   з   питань   розгляду   звернень   громадян.  За звітній період  проведено 6 засідань, оформлено 6 протоколів. На засіданнях комісії розглядалися підсумки роботи із зверненнями громадян у райдержадміністрації, звернення, що надійшли до райдержадміністрації з вищестоящих  органів  влади,  проблемні  питання.

На  виконання абзацу 1 пункту 5 Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 проведено 6 перевірок дотримання законодавства про звернення громадян та удосконалення роботи з цього питання у  виконавчих комітетах міської та сільських рад, структурних підрозділах райдержадміністрації, зокрема 16.01.2019 року у Шилівській, 14.02.2019 у М’якеньківській, 13.03.2019 у Піщанській сільських радах,  02.04.2019 проведено перевірку управління соціального захисту райдержажміністрації, 03.05.2019  у  Покровській  сільській раді, 11.06.2019 перевірено відділ культури та туризму  райдержадміністрації.

Згідно  із  затвердженим  графіком  особистого  звітування  перед головою  райдержадміністрації,  заслухано 7 звітів про роботу із зверненнями громадян.

За результатами звітів підготовлено протоколи з відповідними дорученнями  щодо  поліпшення  роботи  із  зверненнями  громадян.

На виконання абзацу 3 пункту 5 цього ж Указу запроваджено проведення щомісячного  дня  контролю  виконання  доручень голови райдержадміністрації щодо вирішення звернення громадян. Усього за перше півріччя  2019 року проведено 6 днів контролю.

Враховуючи вищевикладене, з метою забезпечення неухильного дотримання  положень   Конституції  України,  Закону  України  „Про звернення  громадян” (із змінами),  реалізації положень вищезазначеного Указу:

1. Керівникам управлінь, відділів, секторів райдержадміністрації та рекомендувати  секретарю  міської  ради,  сільським  головам:

продовжити роботу щодо забезпечення додержання вимог Указу Президента  України  від  07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення  до  органів  державної  влади  та  органів місцевого самоврядування”;

підвищити  ефективність  роботи  зі зверненнями громадян, зокрема щодо:

функціонування „гарячих” ліній, телефонів довіри, постійно діючих прямих телефонних ліній, проведення широкої роз’яснювальної роботи з питань  реалізації  громадянами  права  на  звернення  та  особистий  прийом;

забезпечення  організації  та  проведення  особистих  і  виїзних  прийомів громадян  за  місцем  їх  роботи  та  проживання;

вжити  заходів  з  усунення  недоліків  і  причин,  які  породжують повторні  та  колективні  звернення  громадян  до  органів  влади  вищого  рівня.

2. Секретарю Решетилівської міської ради (Дядюнова О.А.), Покровському (Бабир В.І.), Новомихайлівському (Лісконіг О.М.), Шевченківському (Підгора Н.М.), Піщанському (Гилюн В.О.), Лиманської Другої (Глазкова О.П.) сільським головам  звернути  увагу  щодо  всебічного розгляду звернень громадян з питань, які належать до компетенції органів місцевого  самоврядування  та  з  якими  звертаються  громадяни  до  органів влади  вищого  рівня.

3. Головному спеціалісту відділу ведення Державного реєстру виборців  апарату райдержадміністрації (Спільному О.В.) надіслати довідку „Про підсумки  роботи із зверненнями  громадян,  що  надійшли  у І півріччі 2019 року” управлінням, відділам, секторам райдержадміністрації,  виконкомам  міської,  сільських  рад  для  відповідного  реагування.  Забезпечити висвітлення  змісту  розпорядження  та  довідки  в  засобах  масової  інформації.

4. Керівникам управлінь, відділів, секторів райдержадміністрації, секретарю міської ради та сільським головам про проведену роботу інформувати  райдержадміністрацію  до   28.12.2019  року.

5.   Контроль  за  виконанням  розпорядження  залишаю  за  собою.

                       

 

    Виконувач обов’язків голова

         районної  державної

                адміністрації                                                                        І. ЧЕРКУН                                   

 

 

Наверх ↑