Телефон довіри Держфінінспекції та її територіальних органів

Версія для друкуВерсія для друку
Про функціонування телефону довіри у Державній фінансовій інспекції та її територіальних органах

 

З метою інформування громадськості щодо повноважень органів Держфінінспекції та забезпечення оперативного реагування на порушення чинного законодавства при витрачанні бюджетних коштів, виявлення фактів можливих корупційних та інших неправомірних дій (бездіяльності), рішень посадових осіб контролюючих органів при здійсненні ними своїх повноважень, розміщуємо на сайті Решетилівської РДА роз’яснення щодо мети функціонування телефону довіри.

 

У відповідності до Порядку функціонування телефону довіри у Державній фінансовій інспекції та її територіальних органах, затвердженого наказом Міністерства фінансів України  від 10.04.2013 № 469, у Державній фінансовій інспекції в Полтавській області функціонує телефон довіри за номером 2-58-02, у Полтавській міжрайонній Держфінінспекції за номером 7-27-81.

 

Відповідно до статті 2 Закону України „Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні” головними завданнями органу державного фінансового контролю є:

- здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов’язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов’язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб'єктах господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), за дотриманням законодавства на всіх стадіях бюджетного процесу щодо державного і місцевих бюджетів; дотриманням законодавства про державні закупівлі; діяльністю суб'єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за рішенням суду, винесеним на підставі подання прокурора або слідчого для забезпечення розслідування кримінальної справи.

 

Основними завданнями функціонування телефону довіри є:

- надання інформації щодо повноважень органів Держфінінспекції;

- забезпечення оперативного реагування на порушення чинного законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна підконтрольними підприємствами, установами та організаціями;

- виявлення фактів можливих корупційних та інших неправомірних дій (бездіяльності), рішень посадових осіб органів Держфінінспекції при здійсненні ними своїх повноважень.

 

Зворотний зв’язок з громадськістю за допомогою телефону довіри забезпечується щодня (крім вихідних та святкових днів) з 9 до 18 години (у п’ятницю з 9 до 16 години 45 хвилин).

Полтавська МДФІ

 

(інформація розміщена відповідно до листа Полтавської МДФІ від 29.01.2015 № 01-14/165)

Наверх ↑