звіт

Версія для друкуВерсія для друку

 

 

 

 

РЕШЕТИЛІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Покровська, 17, м. Решетилівка, 38400, тел. (+38 05363) 2-12-47, факс (+38 05363) 2-16-91

E-mail: rech_rda@adm-pl.gov.ua , Web: http://reshetylivka.adm-pl.gov.ua , Код ЄДРПОУ 04057511

 

02.07.2019 №1092/01-07                                        На №9202/1/01-20 від 31.05.2019      

 

                                                                                 

Про підсумки роботи із

зверненнями громадян

за перше півріччя 2019 року

        

           На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”  у першому півріччі 2019 року районною державною адміністрацією проводилася послідовна робота щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.

         На виконання Указу Президента України  від  07.02.2008  року  №109/2008

”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”  на розширеному засіданні колегії райдерж-адміністрації заслухано питання ”Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у  2018 році” (протокол від 29.01.2019 року №1), прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 04.02.2019 №17. Питання ”Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації у І кварталі 2019” розглядалося на нараді при голові райдержадміністрації, прийнято доручення голови райдержадміністрації (протокол №8 від 22.04.2019 року).

          У 2019 році продовжено роботу на виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України, зокрема: проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та дні контролю, затверджено річний графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації, міській та сільських радах, щомісячно проводиться особисте  звітування на нараді у голови райдержадміністрації начальників структурних підрозділів, міського та сільських  голів по питанню роботи зі зверненнями громадян.

         На виконання ст. 22 Закону України ”Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 та відповідно до графіків, затверджених головою райдержадміністрації, проводились особисті та виїзні прийоми громадян в населені пункти району головою, першим заступником, заступником та керівником апарату райдержадміністрації.

        Протягом І півріччя 2019 року керівництвом  райдержадміністрації проведено  60 (у І півріччі 2018р. - 51) особистих прийомів, під час яких надійшло 60 звернень (51 за відповідний період минулого року) та 21 ( у 2018 році - 32) виїзних прийомів, під час яких прийнято 35  громадян та розглянуто 35  питань (32 громадян в минулому році).

        За звітний період до райдержадміністрації  надійшло 14 письмових звернень  (в минулому році -32), у яких громадяни району порушили 14 питань, найбільш актуальні з них:

- соціальний захист – 2 (8 в минулому році);

-  діяльність місцевих органів виконавчої влади – 1 (2 в минулому році);

- аграрної політики і земельних відносин – 1 ( 3 в минулому році);

- екологія та природні ресурси –1 (3 в минулому році);

- житлова політика – 1 (3  в минулому році);

- освіта, наукова, науково – технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність – 2 ( 1  в минулому році);

- комунального господарства – 1 (1 в минулому році);

- діяльність органів місцевого самоврядування – 2;

- будівництва -1;

- інші - 2.

         Надійшло 7 колективних звернень (в минулому році 7 ), відсутні повторні звернення (4 в минулому році). З обласної державної адміністрації надійшло 2 звернення (12 в минулому році), КБУ ”Обласний контактний центр” Полтавської обласної ради 45 звернень  ( 23 в минулому році).                                                                                                                                      

        З усіх звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації за І півріччя 2019 року – 91,7  % становлять заяви; скарги  і пропозиції – 8,3 %.

         За І півріччя  2019 року  від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 4 звернення;  від учасників антитерористичної операції на Сході України – 11 звернень, від членів багатодітних сімей – 2 звернення, від ветеранів праці – 3 звернення,  від учасників бойових дій – 1,  від учасників ліквідації аварії на ЧАЕС – 1 звернення, від дітей війни – 1.

З розрахунку на 1 тис. населення найбільше надійшло звернень до райдержадміністрації від жителів Решетилівської міської ради (4,9%),  Покровської (2,5%), Демидівської та Шевченківської (0,4%),  Новомихайлівської, Лиманської Другої, Піщанської (0,2%), Шилівської, Малобакайської, Лобачівської, Пащенківської, Сухорабівської, М’якеньківської, Федіївської (0,1%).

       12 звернень від загальної кількості вирішено позитивно, на 62 звернення заявникам надано аргументовані роз’яснення.

        У районі актуальними питаннями є питання соціального захисту - продовжують звертатися з проханням про надання матеріальної допомоги та перерахунку субсидій, соціальних допомог, виплата допомоги внутрішньо переміщеним особам  (37 звернень).

        З метою забезпечення виконання пункту 3 Указу Президента України та сприяння громадянам у вирішенні питань за місцем проживання у райдержадміністрації розпорядженням голови від 03.03.2008 року №87 (із внесеними змінами) створено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян. Протягом І півріччя 2019 року проведено 6 засідань, оформлено 6 протоколів. На засіданнях комісії розглядалися підсумки роботи із зверненнями громадян у райдержадміністрації, звернення, що надійшли до райдержадміністрації з вищестоящих органів влади, проблемні питання.

        На виконання абзацу 1 пункту 5 Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 проведено 6 перевірок дотримання законодавства про звернення громадян та удосконалення роботи з цього питання у  виконавчих комітетах сільських та міської  рад, структурних підрозділах райдержадміністрації, зокрема 16.01.2019 року у Шилівській, 14.02.2019 у М’якеньківській, 13.03.2019 у Піщанській сільських радах,  02.04.2019 проведено перевірку управління соціального захисту РДА, 03.05.2019 у Покровській сільській раді, 11.06.2019 перевірено відділ культури та туризму РДА.

          Згідно із затвердженим графіком особистого звітування перед головою райдержадміністрації, заслухано 7 звітів про роботу із зверненнями громадян.

       За результатами звітів підготовлено протоколи з відповідними дорученнями щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян.

       На виконання абзацу 3 пункту 5 цього ж Указу запроваджено проведення щомісячного дня контролю виконання доручень голови райдержадміністрації щодо вирішення звернення громадян. Усього за перше півріччя  2019 року проведено 6 днів контролю.

        Для поліпшення обслуговування громадян у приміщенні райдержадміністрації виготовлено інформаційні стенди, на яких розміщено нормативно-правову базу з питань розгляду звернень громадян, зразки заяв та звернень, графіки особистих, виїзних прийомів, роботи телефонної ”гарячої” лінії, прямої телефонної лінії.

        На особистому прийомі у начальників управлінь та відділів райдержадміністрації побувало 74 громадянина, зокрема піднімалися найбільш актуальні питання:  соціальний захист дітей, профілактика правопорушень серед молоді та неповнолітніх, захист майнових, житлових, земельних прав дітей, оздоровлення дітей, харчування учнів, заміна вікон та придбання шкільних меблів, функціонування ДНЗ, питання реорганізації шкільної мережі навчальних закладів, оренда приміщень, проведення художніх виставок, проведення масових заходів, врегулювання майнових та земельних відносин, отримання монетизованої субсидії, надання матеріальної допомоги,  призначення і виплата допомог, пільгове перевезення пасажирів.

         На виконання абзацу 10 пункту 1 Указу Президента України продовжують функціонувати такі традиційні для району форми роботи з вирішення невідкладних проблем громадян, як прямі телефонні лінії та ”гарячі” телефонні лінії. Жителі району мають можливість вирішувати свої питання спілкуючись по телефону з керівництвом райдержадміністрації та керівниками служб району. До райдержадміністрації звернулося 26 громадян, до структурних підрозділів -41. Жодне запитання не залишається поза увагою. Окремі звернення вирішуються безпосередньо під час ”гарячих” ліній. Питання, що потребують додаткового вивчення, направляються на виконання керівникам управлінь та відділів, які відповідають за дану ділянку роботи.

         На виконання абзацу 3 пункту 5 Указу Президента України на веб-сторінці райдержадміністрації функціонує розділ з висвітлення роботи зі зверненнями громадян. Зокрема, у розділі висвітлюються графіки особистих прийомів керівництвом райдержадміністрації, прямих телефонних ліній, матеріали щодо організаційної роботи зі зверненнями громадян.

        У випусках газети ”Решетилівський вісник” та районному радіомовленню постійно висвітлюються події про прийом громадян керівництвом облдержадміністрації, проведення прямих та ”гарячих” телефонних ліній. У газеті  щоквартально публікуються аналітичні доповіді про стан роботи із зверненнями громадян.

        Робота з листами, заявами і скаргами громадян в райдержадміністрації направлена на неупереджений, об'єктивний та своєчасний їх розгляд, а також на вжиття заходів щодо запобігання виникненню підстав для повторних звернень та звернень до органів влади вищого рівня.

        Є багато різних форм роботи із зверненнями громадян, які допомагають віднайти ресурси для подальшого зменшення звернень до органів влади вищого рівня або, принаймні, утримання на досягнутих позиціях.

         Це стосується виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання та роботи. Так, охоплюючи кожну сільську раду щомісячними прийомами, можна більш оперативно вирішувати проблемні питання, надавати роз'яснення.

         Велику роль відіграють і особисті прийоми, які також сприяють оперативному вирішенню конфліктних ситуацій, нагальних проблем громадян.

         Робота з виконання вимог Закону України ”Про звернення громадян” та Указу Президента України від 07.02.08 № 109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”,  знаходиться на постійному контролі в районній державній адміністрації.

 

 

 

 

 

Наверх ↑